Επιστροφές Προϊόντων

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει για οποιοδήποτε λόγο αρκεί να επιστραφεί μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ :

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@historia.gr ή τηλεφωνικά στο 2723 023735. Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας, θα στείλετε το προϊόν σε εμάς και εμείς θα σας στείλουμε ένα άλλο της προτίμησής σας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει τον πελάτη.

Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές:
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας.
Προϊόντα που δεν επιστρέφονται: Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα σκουλαρίκια.

ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση εντός 14 εργάσιμων ημερών χωρίς μνεία λόγου.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης άρχεται από τη στιγμή που ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει λάβει το εν λόγω έντυπο, η περίοδος υπαναχώρησης άρχεται όταν ο καταναλωτής λάβει αυτό το έντυπο.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, η περίοδος υπαναχώρησης άρχεται όταν ο καταναλωτής λάβει τις πληροφορίες αυτές.
Προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ειδοποιεί την εταιρεία σύμφωνα με το όνομα και τη διεύθυνση που αναφέρονται κάτωθι και κάνοντας χρήση σταθερού μέσου (π.χ. γραπτή ταχυδρομική επιστολή, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το παρόν έντυπο, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.
Συστήνεται στον καταναλωτή για διευκόλυνση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης να συμπληρώνει και να στέλνει μαζί με το επιστραφέν προϊόν και το παρόν έντυπο.
Εάν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών επιστροφής του προϊόντος.
Επιπλέον του δικαιώματος υπαναχώρησης, οι εθνικοί κανόνες για το δίκαιο των συμβάσεων μπορούν να προβλέπουν περαιτέρω δικαιώματα του καταναλωτή, π.χ. καταγγελία της σύμβασης σε περίπτωση παράλειψης παροχής πληροφοριών.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις
– για λόγους υγιεινής για τα σκουλαρίκια.
– την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων

Διαδικασία Επιστροφών

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας.

TOP

Login

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ (0)

Μετάβαση στο περιεχόμενο